♥ Filips första födelsedag ♥

 
 
 
 
 
Filips första födelsedag, ett helt år sedan har gått sedan vi fick vår lilla prins.
 
Den 15 maj 2013, kl: 06.41 föddes äntligen vår älskade son. Efter en mycket snabb och smidig förlossning när den väl var igång (bf +7).
 
Ett helt år har nu gått sedan jag/vi fick uppleva det vackraste och häftigaste med livet ännu en gång (även om jag inte tyckte det var speciellt häftigt just då, mest att de var smärtsamt). Det är ogreppbart, ett år sedan den 15 maj förra året.. Samtidigt som jag frågar mig själv hur snabbt ett år egentligen kan gå känner jag även att ett år är kort tid, att Filip inte funnits hos oss på utsidan mer än så. Du känns så självklar, att du alltid har funnits hos oss.
 
Så mycket kärlek och glädje du ger oss varje dag! Jag är så otroligt tacksam för dig och din syster. Ni är allt, ni är livet ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: