Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Vad kul att du gillade att läsa mina förlossningsberättelser. Amadeus låg inte i säte, Jag var övertygad om att han skulle ha vänt sig i säte i vecka 39 men icke då. Han kom med huvudet först :) Tror det är en ökad risk till att andra barnet lägger sig så också, men det behöver absolut inte bli så!

2 PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie:

skriven

Hej gumman! nummer 9 är tyvärr sålt :D Men jag har någon liknande, ska jag ta kort imorgon på det?

Kram!

3 PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie:

skriven

Tack så jätte mycket! .. <3 Jag lägger självklart in dom! snart, har lite fullt upp här nu.

Kram!

4 PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie:

skriven

Hej gumman! nummer 11 finns kvar :) Din om du vill ha. Har du en mail så jag kan skicka uppgifter så jag kan få din adress och så om du fortfarande är intresserad? KRAM!

5 PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie:

skriven

Hej!

Ja, du var först så vill du nu ha det så är det ditt!

Jag skickar armbandet såfort jag ser att pengar har kommit in på kontot, alltså redan idag om du gör en överförning.



Kontonummer: 8327-9983 156 890-3

SWEDBANK

Nämn gärna ditt namn när du betalar in, så jag ser att de är från dig :) och även numret så smycket.



Tar även gärna din adress :)

Frakt: Två frimärken 150+12 för frimärkena.



Kram!

6 Carro:

skriven

Sv: Tack, vad roligt att höra. De flesta säger att han inte är lik mig! :)

7 Ida - Mamma - Studier - Träning:

skriven

Ja, tyvärr dras ju motivationen ner när det är dåligt väder! Hoppas du hittar den snart igen! :)

8 patrizia:

skriven

Fin blogg du har! Gillar den verkligen :)

Kommentera här: